MYOFUNKČNÍ APARÁTY

Myofunkční aparáty a logopedické pomůcky - trainery - dlahy určené pro logopedickou i ortodontickou léčbu dětí nebo dospělých.

Výzkumy ukazují, že až u 90 % dětí se vyvine malokluze a u většiny z nich se také rozvine porucha dýchacích cest.

Zatímco miliony lidí trpí poruchami TMK (temporomandibulárního kloubu), odhaduje se, že více než jedna miliarda lidí na celém světě trpí poruchami dýchacích cest, přičemž většina zůstává nediagnostikována.

• Trainery - Originální řada aparátů pro myofunkční ortodoncii.
    Trainer System™ je původní řada myofunkčních ortodontických aparátů vyvinutá společností MRC na počátku 90. let. Tento vintage systém je stále špičkou ve svém oboru a důvěřuje mu nespočet praktiků z celého světa. Konstrukce aparátů a jejich snadné použití činí tuto uznávanou řadu přístrojů dnes široce oblíbenou pro léčbu ortodontických, dýchacích a myofunkčních poruch. Ačkoli je systém stále k dispozici ke koupi, vyvinul se v Myobace® System, který staví na základech položených Trainer System™ začleněním přidaných funkcí pro vývoj oblouku. Jedná se aparáty, které odstraňují myofunkční zlozvyky jako jsou nesprávné polohování jazyka a dýchání ústy, což bývá příčinou nepravidelně uspořádaných zubů a nedostatečného vývoje čelisti.

• Myobrace - Světově nejpokročilejší řada aparátů pro myofunkční ortodoncii.

Aparáty Myobrace® od MRC, podpořené více než 30 lety zkušeností, získaly celosvětový ohlas díky své jedinečné konstrukční technologii a nepřekonatelným výsledkům. Při použití jako součást léčby vám aparáty dodávají flexibilitu a to buď zachytit malokluzi ještě dříve, než se rozvine, nebo nabídnout lepší přístup k ortodontické léčbě tím, že léčí základní dýchací a myofunkční příčiny problému, nejen symptomy.

• Myosa ®  Navržené k nápravě základních dechových a myofunkčních návyků.

Studie naznačují, že dýchání ústy je příznak poruch dýchání, které přispívají k řadě problémů, jako jsou poruchy dýchání související se spánkem (SRBD) a poruchy TMJ. Tyto aparáty jsou široce uznávány jako nejbezpečnější a nejpohodlnější způsob léčby těchto poruch u pacientů všech věkových kategorií a zároveň napravují základní příčiny problému.

• Myotalea ®  - Logopedická terapie - zlepšení síly jazyka, rtů, čelistních a krčních svalů.

Čerpá z 30 let zkušeností společnosti MRC s designem orálních pomůcek a představuje nejpokročilejší řadu myofunkčních pomůcek na světě pro aktivní zlepšení síly a tonusu jazyka a rtů. Představuje komplexní kolekci aktivních myofunčkních - logopedických pomůcek, které pomáhají zlepšit sílu a tonus orofaciálních svalů a svalů dýchacích cest.

• TMJ  - Jednoduchá diagnostika a úleva od symptomů bruxismu, TMK a poruch dýchání.

Aparáty v systému TMJ System™ pomáhají uvolnit svaly čelisti a krku, zmírňují tlak na TMK, zmírňují chrápání a omezují bruxing (skřípání zubů) a zároveň snižují bolest hlavy a krku. V sortimentu je celá řada různých aparátů, které jsou všechny připraveny k použití ihned po vybalení. Řada aparátů zahrnuje The TMJ Appliance®, což je první aparát společnosti MRC vynalezený na počátku 90. let.

• Vestibulární clony slouží především k odstranění zlozvyků dětí, jako jsou: cucání palce, sání rtů, protlačování jazyka mezi zuby, dýchání ústy, používání dudlíku. Slouží jako vhodná logopedická terapie či léčba u dětí předškolního a školního věku.
Filtrovat

Výrobce