SPLAT Green Tea zubní pasta pro jemné bělení a prevenci onemocnění dásní, 100 ml - popis produktu:

GREEN TEA

OCHRANA PROTI ZUBNÍMU KAZU A PREVENCE ONEMOCNĚNÍ DÁSNÍ

Zubní pasta SPLAT GREEN TEA obsahuje aktivní výtažky ze zeleného čaje, šalvěje a heřmánku, poskytuje celodenní ochranu proti tvorbě zubního plaku a má zklidňující a hojivé účinky na dásně.

Přírodní perleť z mořských mušlí obsahuje vápník a aminokyseliny k posílení zubní skloviny.

Biokoncentrát z levandule chrání a efektivně regeneruje dásně.

Inovativní sloučenina Sp.White system® bezpečně bělí a leští zuby do vysokého lesku.

Výrobek neobsahuje: SLS, triklosan, chlorhexidin.

Bez fluoridu.

AKTIVNÍ SLOŽKY: pyrofosforečnan draselný, Polydon®, přírodní perleť, sůl z mrtvého moře, extrakt z lístků čajovníku čínského, olej z levandule, extrakt z heřmánku lékařského, extrakt ze šalvěje lékařské, papain

Prevence vzniku zubního kazu – 62,5%

Čisticí účinek – 68,9%

Prevence zánětu dásní - 73,4%

Prevence krvácení dásní - 76,9%

Po každém jídle zůstávají na zubech zbytky potravin, zubního plaku a bakterií, a to vede ke vzniku zubního kazu. Bakteriální procesy tvoří kyselinu, která poškozuje zubní sklovinu a vede ke zvýšené citlivosti zubů. To je důvod, proč je tak důležité čistit si zuby po každém jídle a pomocí zubní pasty posílit zubní sklovinu.