SPLAT Medical Herbs zubní pasta proti krvácení dásní, 100 ml

SPLAT Medical Herbs zubní pasta proti krvácení dásní, 100 ml

SPLAT Medical Herbs zubní pasta proti krvácení dásní, 100 ml - popis produktu:

MEDICAL HERBS

KOMPLEXNÍ OCHRANA DUTINY ÚSTNÍ A PREVENCE ONEMOCNĚNÍ DÁSNÍ

Smaragdově zelená gelová zubní pasta obsahuje výtažky ze šalvěje, heřmánku a hlohu, jež účinně pečuje o zuby a dásně.

Bioaktivní vápník získaný z vaječných skořápek urychluje mineralizaci zubů a posiluje zubní sklovinu. Ionty fluoridu efektivně zabraňují tvorbě zubního plaku. Inovativní systém Sp.White system® bezpečně bělí a leští zuby do vysokého lesku.

Přírodní esenciální oleje a extrakty léčivých bylin mají příznivé účinky nejen na zdraví dásní, ale mají také pozitivní vliv na celé tělo.

Extrakt z rakytníku má antibakteriální účinek.

Esenciální olej z pelargónie pečuje o dutinu ústní a její příjemné aroma rovněž zlepšuje náladu.

Výrobek neobsahuje: SLS, triklosan, chlorhexidin.

Obsah fluoridu 1000 ppm.

AKTIVNÍ SLOŽKY: bioaktivní vápník, sodium monofluorfosfát, Polydon®, extrakt z plodů rakytníku řešetlákového, extrakt z plodů hlohu jednosemenného, extrakt z květů heřmánku lékařského, extrakt ze šalvěje lékařské, papain, esenciální olej z pelargónie

Čisticí účinek – 69,3%

Prevence zánětu dásní – 57,6%

Prevence krvácení dásní – 53%

Přírodní esenciální oleje a výtažky z léčivých bylin mají příznivé účinky nejen na zdraví dásní, ale mají také pozitivní vliv na celé tělo. Jejich antibakteriální vlastnosti zajišťují dlouhotrvající svěží dech, léčí ústní tkáně a zabraňují růstu maligních bakterií a udržují zdravou mikroflóru dutiny ústní.