SPLAT Lavendersept zubní pasta pro prevenci onemocnění dásní, citlivé zuby a silnou antibakteriální ochranu, 100ml - popis produktu:

LAVENDERSEPT

ZDRAVĚ DÁSNĚ A PÉČE O CITLIVÉ ZUBY

Efektivní komplexní zubní pasta s esenciálním olejem z levandule, rozmarýnu a tymiánu, které udržují zdravé dásně. Mají silný protizánětlivý účinek, účinně bojuje se zánětem dásní.

Přírodní enzymy z papáji a speciální bělicí soli rozpouští usazeniny a jemně bělí zubní sklovinu, kterou zanechávají čistou a hladkou.

Vysoce účinná složka biosol má protizánětlivé účinky, omezuje růst patogenních bakterií, a pozitivně tak ovlivňuje hygienu dásní.

Výrobek neobsahuje: SLS, triklosan, chlorhexidin, výrobky živočišného původu.

Bez fluoridu.

AKTIVNÍ SLOŽKY: Dikalcium fosfát dihydrát, citrát zinku, papain, tetrasodium glutamát diacetát, extrakt z rozmarýnu, levandule a tymiánu, speciální sloučenina o-Cymen-5-ol

Snížení citlivosti – 60,2%

Prevence zánětu dásní – 73,8%

Prevence krvácení dásní – 74,3%

Antioxidační efekt  – 94,6%

Většina světové dospělé populace se setkala alespoň jednou s problémy spojenými se zánětem dásní. SPLAT LAVANDERSEPT je navržena jako komplexní péče o ústní dutinu a efektivní ochrana proti bakteriím, které vedou k obvyklým zánětům dásní jako jsou stomatitida nebo gingivitida.